Fleksibelt, sikkert, bruker- & søkemotorvennlig
SikkerBrukervennlighetfleksibeltSøkemotorvennlig

Support

Teknisk support vedrørende feilmeldinger og lignende er inkludert i lisensen.
Fyll ut *SKJEMA*. Svartid fra support er senest klokken 10 påfølgende arbeidsdag.
Du vil få tildelt et saksnummer og bli kontaktet ved første anledning. 

Vi foretrekker at henvendelser kommer på engelsk. Flere av våre ansatte er engelskspråklige, og all teknisk kommunikasjon internt er på engelsk.

Dersom det haster:
Ring +47 51 62 50 14 eller ring deres kundekontakt, slik at vi rask kan få tildelt en tekniker/konsulent. Det er viktig at man uansett sender utfylt skjema slik vi kan behandle saken rask og beholde historikken for begge parter.
Du vil få daglig oppdatering dersom ikke noe annet er avtalt. 

Obs! Vi ber om at saker ikke sendes direkte til våre rådgivere/konsulenter. Dette medfører lengre behandlingstid da rådgivere/konsulent kan være på andre oppdrag, ha ferie eller på annen måte være forhindret fra å følge opp saken. 
Saken vil ikke være registrert i vårt supportsystem og utenfor kontroll for begge parter. 
Kunde/Partner*
Ditt navn*
Din epost*
Ditt telefonnummer*
Varighet av problemet*
Link til nettside*
Oppgi nettleser og versjon*
Tittel på problemet*
Beskrivelse av problemet
Skjermbilde

Trenger hjelp?

Kontakt Destinet Support, som hjelper deg raskt.
Ditt navn*
Din epost*
Din webside*
Din melding
Vedlegg
Kontakt Destinet Support, som hjelper deg rakst og effektivt.
Kontakt Destinet Support, som hjelper deg rakst og effektivt.